annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oproepers beweren dat ik ze gebeld heb

Topic gestart op: 13-03-24 08h45

Antwoorden: 5 antwoorden

SBHSS
Gewaardeerd verkenner

Oproepers beweren dat ik ze gebeld heb

Ik wordt regelmatig opgeroept door mensen die zeggen dat ik heb zij gebeld. Alle opropen zijn van verscheidene belgische GSM-nummers, en zij spreken normaalgezien nederlands. Wat kan ik doen, en kan misschien Orange iets doen om te helpen?
Mvg,
Sven

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
fregilcy
Veteraan verkenner

heb je al eens op je GSM of smartphones gekeken ,of je zelf niet de nr. belt zonder dat jet het weet, als de gsm in uw zak van uw jas of in uw tas zit en u hebt dat toetsen niet uit geschakeld kun je een nr. bellen zonder dat je het weet, want uw toetsen van uw gsm blijven aanliggen, tenzij je dat zelf uitschakelt. als je kijkt in de instellingen van uw GSM of smartphone kun je dat uitschakelen . 

0 pluimen
SBHSS
Gewaardeerd verkenner

Ja, ik heb gekeken, geen oproepen van mijn GSM. Maar, sinds ca 3 weken heb ik niet meer dit probleem :-).

0 pluimen
SBHSS
Gewaardeerd verkenner

Het blokkeren kan en oplossing zijn voor een of twee nummers, maar ik begrijp niet heel goed hoe de nummer te blokkeren zou kunnen helpen. Ze zijn ja gebeld van mijn telefoon (volgens de oproeper), maar op mijn telefoon zijn deze telefoonnummers niet geregistreerd als "called numbers". En, het gaat niet om hetzelfde nummer, alle nummers zijn nieuw. Indien ik een nummer blokkerd, dan komt het volgende oproep van een nieuwe nummer... 10 oproepen tot nu - allemaal van verschillende nummer...

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@SBHSS heb je jouw nummer op de lijst gezet?

Vergeet niet een @ voor iemand zijn naam te zetten dank U.

Dat kan je hier lezen.

https://community.orange.be/t5/Tips-tricks-van-de-community/De-gebruiken/ba-p/157119

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen