annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange TV

Topic gestart op: 28-04-20 17h14

Antwoorden: 13 antwoorden

CP
Aspirant verkenner

Orange TV

De verbinding tussen Wi-Fi en tv valt soms weg en is moeilijk terug te herstellen. Hierdoor vallen opnames weg wat enorm frustrerend is. Dit is niet de eerste keer. Ik werk al met een Wi-Fi extender die vlak naast de tv zit. Ook dit helpt niet. Oplossingen hiervoor?

Labels (1)
13 ANTWOORDEN 13
kellydebelder
Veteraan verkenner

@patrick2 ;

Hartelijk dank voor al je informatie omtrent dit onderwerp.

Geeft voor mih ook wel wat verhelderling opgeleverd. 

Mbg,

Kelly

patrick2
Wijze
Wijze

@kellydebelder  graag gedaan en als je meer info wil hebben help ik je graag , zoals iedereen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

CP
Aspirant verkenner

Hi Patrick,

Liefst een kabelaansluiting dan maar de modem staat in de garage. Ik veronderstel dat ik die niet mag verplaatsen of hoeft dat niet?

patrick2
Wijze
Wijze

@CP  verplaatsen kan en mag je alles. Maar houd er rekening mee als je die gaat verplaatsen dat je je coax kabel ook verlengt en dan ook weer op de juiste lengte en niet te lang. Hoe langer die kabel is en wordt des te meer mozaiek je gaat maken op je tv en het ergste geval is signaal verlies. 

Maar eigenlijk hoef je die niet te verplaatsen hoor. Je kan een powerline set aankopen , zijn altijd per twee , en de ene komt dan in een stopcontact in de garage en de andere in een stopcontact in de living. Weet wel dat je electriciteitsnet in orde moet zijn want anders ga je problemen vragen met de verbinding. Dus bedoel dan meer dat deze geen 100 jaar oud moet zijn. Daarbij niet veel dimmers tussen of andere apparaten die verstoringen kunnen veroorzaken. Dan heb je een perfecte werking hiervan. 

Je decoder komt dan met een kabeltje in de powerline en in de garage komt er dan eentje met een kabeltje naar de modem. Op die manier heb je dan toch een 'vaste' verbinding. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen