Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-04-20 16h48
Antwoorden: 23 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Deze morgen via messenger contact gehad met orange ivm het verdwijnen van de cloud. Ik stuur hier het antwoord voor diegene die nog niet op de hoogte zijn. Groetjes.
“De Orange Cloud verdwijnt helaas voor al onze abonnees. Van zodra je hier de definitieve bevestiging van krijgt blijven al je bestanden nog wel 3 maanden toegankelijk om ze downloaden en te verplaatsen.
We kunnen spijtig genoeg enkel maar aanraden om ze dan te verplaatsen naar een andere cloud dienst.
Als je verder nog vragen hebt weet je me te vinden,
- Arie”
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Petjek ja de cloud verdwijnt bij aanpassing van je abonnement maar als je je 'oude tarief plan behoud behoud je ook de cloud..
Misschien zal de cloud voor iedereen weg gaan maar zolang je het oude tarief plan behoud waar de cloud nog bij in zit zal je de cloud kunnen gebruiken.
Net mail ontvangen, ik heb natuurlijk een wijziging van mijn abonnement, dus ik weet niet hoe het zal verlopen met bestaande abonnementen
Beste Klant,
Je Orange Cloud-account werd geblokkeerd en wordt binnenkort helemaal verwijderd.
Heb je volgens je Orange Belgium-tariefplan nog altijd toegang tot je Orange Cloud, dan is deze toegang geblokkeerd omdat je je cloud al een paar weken niet meer gebruikt hebt.
In dat geval kan je eenvoudigweg een verbinding maken om de cloud opnieuw te activeren. Is je Orange-tariefplan gewijzigd of gedeactiveerd, dan blijft je account nog 90 dagen geldig. Daarna worden je bestanden definitief verwijderd.
Tijdens die 90 dagen krijg je nog toegang tot je account en kan je bestanden downloaden, maar je hebt geen toestemming meer om nieuwe bestanden te uploaden.
Met vriendelijke groeten,
-- The Orange Cloud Team
@Petjek heb jij onlangs je tarief plan veranderd of heb je gewoon al heel lang niet ingelogd op de cloud ?
Deze mail heeft mijn partner ook gehad en heb die nog eens ff bekeken. Het is gebleken dat mijn wederhelft al lang niet op de cloud actief is geweest en dan zal die automatisch blokkeren. Tenzij je opnieuw inlogt anders zal je cloud toegang vervallen.
Enkel bij de nieuwe tarief plannen zit er geen cloud toegang bij die diensten zijn daar uitgehaald maar bij de oude tarief plannen zou er nog cloud toegang zijn voor die hem gebruiken.
@patrick2 Ik heb mijn abonnement aangepast van koala naar go plus, dus dat is waarschijnlijk de reden, maar denk toch dat de cloud voor iedereen zal verdwijnen.
@Petjek ja de cloud verdwijnt bij aanpassing van je abonnement maar als je je 'oude tarief plan behoud behoud je ook de cloud..
Misschien zal de cloud voor iedereen weg gaan maar zolang je het oude tarief plan behoud waar de cloud nog bij in zit zal je de cloud kunnen gebruiken.