annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange cloud

Topic gestart op: 25-12-21 04h13

Antwoorden: 3 antwoorden

Biinn
Aspirant verkenner

Orange cloud

Hey,

ik weet dat orange cloud niet meer bestaat, maar toch krijg ik nog steeds meldingen? Ook heb ik nooit een deftige eind datum gekregen tot wanneer ik de tijd zou hebben om alles over te zetten, waardoor ik alles kwijt ben. Is er ergens een kleine mogelijkheid om hier toch nog aan te geraken ?😨

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
MustafaY
Leidende genezer

Hallo @Biinn,

Heeft een van de onderstaande antwoorden je geholpen? Vergeet dan zeker niet 'als oplossing te accepteren'. 

Groetjes,
Mustafa

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Biinn 

Jammer maar helaas alles ben je letterlijk kwijt wat er in je cloud heeft gestaan. Er is geen enkele mogelijkheid om daar aan te geraken en er is ook geen tip zoals @Josette aangeeft want als die er was dan had je die direct gekregen. 

Nu weet ik niet welke meldingen dat zijn die krijgt is dat per sms of per email of zijn dat meldingen van je telefoon zelf? Heb je Orange cloud verwijderd van je toestel want dat kan ook wel eens helpen. Aan die app heb je toch niks meer. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@Biinn goedemorgen,

dan denk ik dat je ergens eroverheen hebt gekeken.

Iedereen heeft een mail ontvangen met de einddata op

vorig jaar ergens in sept 2020.

En de hele uitleg hoe je het doen moest dat overzetten.

Jammer als je alles kwijt zou zijn.

Denk niet dat je dat nu nog na al die tijd zal lukken.

Misschien dat iemand anders je nog een tip geven kan.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen