Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-10-20 21h41
Antwoorden: 5 antwoorden
Hallo,
Ergens voel ik mij bedrogen. Ik zou 100mb/s moeten hebben. Maar ik mag al blij zijn als ik de 5mb/s haal.
Ik bel naar nummer 5000, bijna uur moeten wachten tot ik iemand aan de lijn kreeg. En hij vraag wat gevens en zet me dan weer 20min in wacht.
Hij zegt me "ik kan u niet helpen, maar iemand van de technische dienst zal u vandaag of morgen bellen" ja u kan het raden...niemand heeft me gebeld.
Ik kan het niet geloven dat ik hier in grote stad aan minder dan 1mb/s krijg.
Mijn conclusie: orange internet is super slecht. Als dit deze week niet opgelost is gaan we naar telenet. Het is mij beu. Ik betaal hier geld voor en ze geven mijn "**bleep** internet"
Heb je al eens in de settings van uw PC nagekeken wat de eigenschappen van uw netwerkkaart zijn? Als die op 10 mb/s staan zal het nooit rapper gaan.
En ook eens een andere kabel gebruiken. Ik wil geen eten geven aan allen die reeds een "goede" kabel hebben moeten vervangen ....
Gebruiker | Aantal |
---|---|
164 | |
81 | |
69 | |
31 | |
11 |