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Discussion créée le: 02-11-22 14h43
Réponses: 3 réponses
The worst GSM company ever!
I lost my phone this Sunday (stolen) I contacted Orange (29-oct-2022) to register a new sim card on my number (swap card) , to have access on Icloud (because they need confirmation by sms) etc. etc... since 3 days and they do not arrive to activate my new card. The help desk is terrible, the people who work there don't do anything. I was at orange shop, the guy suggested me to switch to another operator 😄 it's like a joke.. The whole company is just a big joke. Be careful.. stay away. Orange has no control over its employees and also their management software is broken (said by the helpdesk on the phone) and nobody can help you because they don't want to forward the phone to a responsible person. (upper level) Poor service, poor company..
Let’s be serious for a moment, @0rang3
Orange is not necessarily the worst company ever because you, one of over 2.8 million customers, have had one bad experience activating your sim card during a weekend
Difficile de comparer tous les opérateurs il faudrait un compte chez chacun d'eux. Mes 5 derniers contacts auprès du service client Orange furent une catastrophe. Incompréhension de la situation, arrogance, impolitesse,... Et deux opérateurs se contredisent pour au final une seule personne lésée, le client.
Le pire opérateur, je ne peux pas l'affirmer mais en tout cas de mauvaises expériences il n'y en a pas qu'une.
Bonjour,
Il faut voir pourquoi ils vous ont répondu ça.
Mon copain a reçu une nouvelle carte début de semaine et il a du attendre 3 ou 4 jours pour qu'elle soit activée. Avec les jours fériés, il y a eu du retard.
Il faut juste parfois être un peu patient.
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