Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-02-20 06h22
Antwoorden: 8 antwoorden
@Geert5 dat is niet goed te lezen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u zelf Telenet belt en alles laat nakijken. Dis is iets wat orange voor u dient te regelen. Moest u Telenet bellen dan sturen ze u terug naar Orange en dan begint het kat en muis spel. Gewoon nog eens Orange bellen dat ze het oplossen en een dossier maken naar Telenet voor een nazicht.
@GaultierBekaert dat mag best eens gemeld worden ! Orange is zeker top en ze moeten zo door gaan.
Helemaal akkoord !
Bijna een jaar bij Orange en ben fan ! 😊
Ook wat de hulp betreft zijn het artiesten ! 👍
Goedemorgen Gaultier,
awel een hele dikke merci dat mag ook eens geschreven worden.
Ook wij zijn na 1 jaar en een half nog steeds tevreden. 👍