Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-03-20 16h03
Antwoorden: 42 antwoorden
Hoi ik ben nieuw. En versta dit niet. Hoe werkt dit en hoe kan je dus beloning krijgen
@hanadhassan om je een korte uitleg te geven over de Tribe:
Hier stellen mensen / klanten hun vraag die over Orange kunnen gaan of over iets wat met internet te maken heeft je tv of je gsm. Daarnaast zijn er natuurlijk nog tal van vragen waar Orange geen ondersteuning op geeft bij de klantendienst , denk aan poort forwarding , IP camera's instellen , je smartwatch instellen of je router instellingen. Ook zijn er natuurlijk nog tal van andere vragen die buiten Orange zijn maar wel betrekking hebben tot het internet , tv of gsm of pc gebruik.
Je kan dan je vraag hier stellen en dan proberen wij daarop te antwoorden en of te zoeken naar een oplossing. Hier heb je een aantal links die je het duidelijk kunnen maken , maar wel lezen is de boodschap. Dan heb je pas echt een idee hoe heel de Tribe werkt.
https://community.orange.be/t5/Tips-tricks-van-de-community/bd-p/Tipstricks
Dus open deze linkjes ook echt en lees deze ook want daarin staat beschreven wat je kan doen hier. En ook hoe je het moet doen. Overbodige teksten en onzinnige posten en topics en titels zullen verwijderd worden.
Bedankt, hier heb ik iets aan!
Bedankt @patrick2
Ik zou dit beter ook eens volgen , ik vind de site echt onduidelijk
Wil precies hetzelfde weten :))