Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-05-20 23h57
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik probeer m'n smartphone te koppelen aan de decoder voor de tv app. Telkens krijg ik foutmeldingen zoals verbindingsproblemen, iets in gezin niet gekend,... Op tv scherm staat m'n smartphone wel als gekoppeld maar als ik de app open moet ik telkens opnieuw koppelen... App al eens opnieuw geïnstalleerd, decoder herstart,... Steeds zelfde probleem.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@QV probeer eerst eens je toestel te ontkoppelen in je decoder. Als je dat gedaan hebt eens met de knop aan de achterkant van de decoder te herstarten , als de decoder herstart de app er eens helemaal afgooien en terug erop zetten. Als de decoder dan herstart is en de app erop staat dan opnieuw eens samen koppelen.
Heb dit al duizenden maal geprobeerd en komt altijd zelfde op er is een probleem kan echt onmogelijk mijn gsm koppelen met mijn decoder en mijn broer doet iedentiek hetzelfde en hij ja NB hem koppelen zonder problemen waarom lukt dat niet van mij is met een iPhone 6s van mijn broer ook en van hem lukt dit dan wel kan ik echt niet geholpen worden zou echt willen ik mijn Gsm kan koppelen met decoder zo ik te tv app ook kan gebruiken mvg Hanafi Jeremie
Bedankt voor alle tips en antwoorden. Op de ipad ipad werkte het meteen. Deze morgen nog eens geprobeerd op smartphone na herstarten decoder en herinstalleren van de app en nu werkt het wonderwel.
Bedankt!
Van mij zelfde probleem kan mijn iphone6s onmogelijk verbinden met Orange tv app kan alles doen tot en met code genereren en als dan code krijg en intijp heeft het iedere keer melding dat er probleem is heb nu al honderden keren geprobeerd alles maar kan en lukt niet mijn broer probeert met zijn iphone en van hem lukt het zonder problemen snap er niets van maar iedere keer fout melding heeft heb al gereset app gewist en terug gedownload en herprobeert niks lukt echt frustrerend