Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-05-20 23h57
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik probeer m'n smartphone te koppelen aan de decoder voor de tv app. Telkens krijg ik foutmeldingen zoals verbindingsproblemen, iets in gezin niet gekend,... Op tv scherm staat m'n smartphone wel als gekoppeld maar als ik de app open moet ik telkens opnieuw koppelen... App al eens opnieuw geïnstalleerd, decoder herstart,... Steeds zelfde probleem.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@QV probeer eerst eens je toestel te ontkoppelen in je decoder. Als je dat gedaan hebt eens met de knop aan de achterkant van de decoder te herstarten , als de decoder herstart de app er eens helemaal afgooien en terug erop zetten. Als de decoder dan herstart is en de app erop staat dan opnieuw eens samen koppelen.
@QV probeer eerst eens je toestel te ontkoppelen in je decoder. Als je dat gedaan hebt eens met de knop aan de achterkant van de decoder te herstarten , als de decoder herstart de app er eens helemaal afgooien en terug erop zetten. Als de decoder dan herstart is en de app erop staat dan opnieuw eens samen koppelen.