Tribe Lounge
Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over onze community. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Leidende sjamaan

Orange website ligt eruit

OPGELOST

Zijn er nog die hebben gemerkt dat de website van Orange eruit ligt? 

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
17 ANTWOORDEN 17
Ervaren sjamaan

@patrick2  schreef:

@Gregory  die meldingen krijg ik ook maar dus op sommige websites. Geen groot probleem hoor Telenet zal wel problemen hebben aan de kabel of beter gezegd op zijn servers ergens.

Wat het juist is weet ik niet @patrick2 Zelfs problemen gehad om www.google.com te vinden.  Maar het is niet continu - soms OK soms problemen

Heb de config in de modem en in mijn computer nu op google DNS gezet ipv Open DNS

Baat het niet dan schaadt het niet

0 pluimen
Ervaren sjamaan

@patrick2  schreef:

@Gregory  die meldingen krijg ik ook maar dus op sommige websites. Geen groot probleem hoor Telenet zal wel problemen hebben aan de kabel of beter gezegd op zijn servers ergens.

Toch de meeste problemen met Orange @patrick2 

Veteraan verkenner

Geen zorgen maken, dat zijn allemaal nieuwe klanten van Telenet die naar Orange komen kijken en zo de website platleggen.

0 pluimen
Ervaren sjamaan

@patrick2 @Gregory 

het is weer oké.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

Ervaren sjamaan

Is beter @Josette - maar hapert nog af en toe

0 pluimen
Gewaardeerde genezer

Leidende sjamaan

Allé, nog een geluk dan dat ik gisteren niet online ben geweest .... 😋

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Ervaren sjamaan

@Cdt24801  profiteur! 😜

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

Leden met de meeste pluimen