Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-07-19 22h53
Antwoorden: 9 antwoorden
Ik merk regelmatig op dat sommige posts die ik gelezen heb (ik lees ze in principe altijd allemaal) na een tijdje plots terug als ongelezen staan.
Vandaag was het zelfs meer dan dat ... Er waren topics waar zo goed als alle posts plots "unread" stonden, er waren topics waar het slechts enkele posts waren die (ten onrechte) opnieuw als "unread" gemarkeerd stonden, maar het toppunt is toch wel: het topic "Mijn account en verbruik" is plots helemaal leeg ... "Geen topics om weer te geven" staat er ....
Is er ergens een fout geweest en is de restore van de back-up fout gelopen? Of was de back-up zelf corrupt?
Of ben ik de enige die dit fenomeen te zien krijgt?
Ben benieuwd ...
De eerste dagen van de nieuwe structuur heb ik nog een keer of drie een post onterecht als "unread" zien staan (en natuurlijk te rap erop geklikt en vergeten een screenshot te maken ), maar daarna heb ik het geen enkele keer meer vastgesteld.
Ik hou het in het oog maar heb er goed hoop in dat het opgelost is
@Cdt24801 klopt 1 rubriek is leeg staan geen berichten in. De rest heb ik niet opgelet moet ik zeggen maar zal wel opgelost worden of er is een verandering aan het plaats vinden.
Daarmee weten we nog steeds niet wat er met al die berichten gebeurd is die gepost stonden in "Mijn account en verbruik" ....
En zijn we zeker dat in de andere topics ze er wel nog ALLEMAAL staan?
@Cdt24801 schreef:
Ik merk regelmatig op dat sommige posts die ik gelezen heb (ik lees ze in principe altijd allemaal) na een tijdje plots terug als ongelezen staan.
Vandaag was het zelfs meer dan dat ... Er waren topics waar zo goed als alle posts plots "unread" stonden, er waren topics waar het slechts enkele posts waren die (ten onrechte) opnieuw als "unread" gemarkeerd stonden, maar het toppunt is toch wel: het topic "Mijn account en verbruik" is plots helemaal leeg ... "Geen topics om weer te geven" staat er ....
Is er ergens een fout geweest en is de restore van de back-up fout gelopen? Of was de back-up zelf corrupt?
Of ben ik de enige die dit fenomeen te zien krijgt?
Ben benieuwd ...
Ik hzb dat vroeger ook al eens gezegd dat er dingen verplaats werden; Dan deden de moderators van het forum dit; Wat jij nu zegd heb ik niet gezien omdat ik niet zoveel meer op dit forum zit. maar wat je beschrijft vind ik wel vreemd.