Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-11-19 12h54
Antwoorden: 70 antwoorden
Hoe kan je j profielfoto veranderen en dan bedoel ik niet in 1 van de avatars
Amai ... wat ben ik toch een vervelend mens ! Ik ben vroem opgestaan om te proberen !!!
Toen ik je uitleg las ... hoorde ik het donderen en veel verder dan Keulen ... browservenster vergroten ? Ik zag niks om te vergroten of te verkleinen ...dan probeerde ik ctrl en - !!! En toen kwamen inderdaad de smoelekes en Co tevoorschijn. Ook even nagekeken : tekstgrootte stond op "gemiddeld". Ik zit nu op Chrome 😀🙄🤡 !!! Depressie totaal weg en morgen verschieten dat mijn ogen ni voor hun kassen staan !!! 😂 !
Erg bedankt voor de moeite, het geduld en ik kom zeker vroem !
Trouwens, je mag jezelf ook een schouderklopje geven, want je hebt de sleutelbijdrage tot de oplossing geleverd: uw twee screenshots van het openingsscherm hebben mij op de juiste weg gezet. 😎😀
Zoek de zeven verschillen:
Tweemaal Firefox, 5 seconden na mekaar. Verschil: ik heb de rand van het browservenster zijdelings verkleind tot het menu vanzelf wijzigde in hetgeen jij in Chrome ziet. Daarna de rand terug opengetrokken et voilà, opnieuw het uitgebreide menu met de drie bollekes en de smoeltjes ...
Moraal van het verhaal: als jij volgende keer Chrome opstart, vergroot eens uw browservenster (zijwaarts) en/of zet uw tekstgrootte in de settings op "gemiddeld". Een nieuwe wereld van smoeltjes en icoontjes zal u geopenbaard worden !!
Ziezo, another problem / mystery solved !! 😋😎 🥇 🏆 🎖
Ter illustratie:
Ik heb het startscherm in Firefox (maakt echt niet uit welke browser) eens geopend en dan de randen van het browservenster wat liggen verschuiven:
Merk je toevallig enige gelijkenis met uw beide screenshots? 🤗 🤔 😁
Dat is denk ik gemakkelijk te verklaren: