annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Profielfoto bewerken

Topic gestart op: 29-11-19 12h54

Antwoorden: 70 antwoorden

Godts
Veteraan verkenner

Profielfoto bewerken

Hoe kan je j profielfoto veranderen en dan bedoel ik niet in 1 van de avatars

Labels (1)
70 ANTWOORDEN 70
comima
Aspirant genezer

Amai ... wat ben ik toch een vervelend mens ! Ik ben vroem opgestaan om te proberen !!!

Toen ik je uitleg las ... hoorde ik het donderen en veel verder dan Keulen ... browservenster vergroten ? Ik zag niks om te vergroten of te verkleinen ...dan probeerde ik ctrl en - !!! En toen kwamen inderdaad de smoelekes en Co tevoorschijn. Ook even nagekeken : tekstgrootte stond op "gemiddeld". Ik zit nu op Chrome 😀🙄🤡 !!! Depressie totaal weg en morgen verschieten dat mijn ogen ni voor hun kassen staan !!! 😂 !

Erg bedankt voor de moeite, het geduld en ik kom zeker vroem ! 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@comima 

Trouwens, je mag jezelf ook een schouderklopje geven, want je hebt de sleutelbijdrage tot de oplossing geleverd: uw twee screenshots van het openingsscherm hebben mij op de juiste weg gezet. 😎😀

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@comima 

Zoek de zeven verschillen:

Screenshot_2019-12-09 Re Profiel(3).png

Screenshot_2019-12-09 Re Profiel(2).png

Tweemaal Firefox, 5 seconden na mekaar. Verschil: ik heb de rand van het browservenster zijdelings verkleind tot het menu vanzelf wijzigde in hetgeen jij in Chrome ziet. Daarna de rand terug opengetrokken et voilà, opnieuw het uitgebreide menu met de drie bollekes en de smoeltjes ...

Moraal van het verhaal: als jij volgende keer Chrome opstart, vergroot eens uw browservenster (zijwaarts) en/of zet uw tekstgrootte in de settings op "gemiddeld". Een nieuwe wereld van smoeltjes en icoontjes zal u geopenbaard worden !!

 

Ziezo, another problem / mystery solved !! 😋😎 🥇 🏆 🎖

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@comima 

Ter illustratie:

Ik heb het startscherm in Firefox (maakt echt niet uit welke browser) eens geopend en dan de randen van het browservenster wat liggen verschuiven:

Screenshot_2019-12-09 Tribe - de Community van Orange België(4).png

Screenshot_2019-12-09 Tribe - de Community van Orange België(3).png

Merk je toevallig enige gelijkenis met uw beide screenshots? 🤗 🤔 😁

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@comima 

Dat is denk ik gemakkelijk te verklaren:

  • Kijk eens in de settings van Chrome op welk stand uw lettergrootte staat. Bij mij staat die op gemiddeld (aanbevolen). Als die groter staat, heb je natuurlijk meer plaats nodig en wordt alles een beetje opgeschoven.
  • Tweede zaak: gebruik je IE en Chrome op identiek hetzelfde formaat? Als je Chrome gebruikt, start dan Tribe eens op en trek (links of rechts, maakt niet uit) de rand van uw browser is verder uit mekaar... Ik vermoed dat uw Chrome browservenster gewoon wat kleiner staat dan dat dat van IE.
  • Als echt wil vergelijken, gebruik dan beide browsers eens in full screen. Dan zie je echt het verschil. En dan desnoods de lettergrootte aanpassen.
Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen