annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Profielfoto bewerken

Topic gestart op: 29-11-19 12h54

Antwoorden: 70 antwoorden

Godts
Veteraan verkenner

Profielfoto bewerken

Hoe kan je j profielfoto veranderen en dan bedoel ik niet in 1 van de avatars

Labels (1)
70 ANTWOORDEN 70
Cdt24801
Wijze
Wijze

@comima 

Ik zal hier maar zelf reageren op mijn stomme opmerking zeker .... in IE hebt ge die mannekes wel, dus het is in ieder geval al NIET rang gebonden.

@Totem  en @NelsonM , disregard my last question, het was een oerdomme zet van mij. Mijn excuses.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze


@comima  schreef:

Alleman content dus !

Anyway ... bedankt voor je geduld ...🙏👍


Thx, maar het blijft bizar ...

Dezelfde browser, up-to-date en cache opgeschoond. En toch niet hetzelfde menu ...

Ze gaan die extra features toch niet verbonden hebben aan de rang zeker ... Zoals het plaatsen van een eigen avatar, daar moet ge Genezer voor zijn (Behalve via het achterpoortje van het FB profiel).

Misschien @Totem en @NelsonM eens mentionen, wellicht kunnen zij dat bevestigen of ontkennen, en dan staan we alweer een stap dichter bij de oplossing.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
comima
Aspirant genezer

En na een herstart ... nog altijd nougabollekes !!!

Heb jij snoetjes met Chrome ? 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@comima  schreef:

En na een herstart ... nog altijd nougabollekes !!!

Heb jij snoetjes met Chrome ? 


Yep ....

En het toeval wil dat ik daarstraks, om een andere reden, ook de cache van Chrome had opgekuist. Vandaar dat ik het verband legde ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
comima
Aspirant genezer

Uwe Chrome wel snoetjes en mijne Chrome geen snoetjes ??? Das discriminatie !!!

Als ik echt niet buiten kan speel ik al eens een spelletje op Seniorennet ... dat moet ik dus ook doen met IE ... met Chrome gaat het niet. Ik heb ergebs gelezen dat Java en Chrome niet overeen komen en voor die spelletjes moet je java hebben ...

So be it hee ...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen