annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Profielfoto bewerken

Topic gestart op: 29-11-19 12h54

Antwoorden: 70 antwoorden

Godts
Veteraan verkenner

Profielfoto bewerken

Hoe kan je j profielfoto veranderen en dan bedoel ik niet in 1 van de avatars

Labels (1)
70 ANTWOORDEN 70
Cdt24801
Wijze
Wijze


@comima  schreef:

Achtereen kan ik mij een zalig dekbed vullen met al de pluimkes die ik krijg !!! Waarom krijg ik die aub ?


Omdat gij goed bezig zijt en ik dat plezant vind. Het kost niks en de ontvanger is er blij mee. Wees gerust ik geef heus geen pluimen aan alle posts die ik hier lees hoor ...

Ik vind het trouwens een beetje mijn plicht als ancien op Tribe en gepensioneerd IT'er om de mensen die hier hun weg zoeken het licht in de duisternis te laten schijnen. Binnen de perken van mijn kennis en ervaring uiteraard. Ik ben Einstein niet ...

En mensen die hier positief aanwezig zijn en goede vragen stellen en actief meedoen aan oplossingen vinden, die krijgen van mij pluimkes.

Zo simpel is het.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


comima
Aspirant genezer

Alleman content dus !

Anyway ... bedankt voor je geduld ...🙏👍

NelsonM
Orange-werknemer

Gevonden !

Bedankt weeral, aangename dag verder en tot de volgende zitting ! 👋

Hallo @comima,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
comima
Aspirant genezer

Gevonden !

Bedankt weeral, aangename dag verder en tot de volgende zitting ! 👋

Cdt24801
Wijze
Wijze

@comima 

Uw browservenster vergroten of verkleinen kunt ge ook door met uw muis naar de rand te gaan tot het pijltje in een streepje met twee pijlpunten (links en rechts) verandert, dan klikken en houden en verslepen.

EDIT: Hetgeen jij deed met ctrl  en  - is juist het omgekeerde van wat ik gedaan heb: jij hebt niet het browservenster vergroot maar de inhoud verkleind. Ik heb de inhoud onveranderd gelaten maar het venster vergroot.

Het resultaat is in beide gevallen hetzelfde behalve dat het geheel met uw methode kleiner is dan met mijn methode. Zolang ge goede ogen hebt maakt dat niet veel uit natuurlijk....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen