annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Profielfoto veranderen

Topic gestart op: 27-02-20 13h49

Antwoorden: 20 antwoorden

Godts
Veteraan verkenner

Profielfoto veranderen

OPGELOST

Hoe verander je je profielfoto

Labels (2)
8 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Gregory
Wijze
Wijze

Wat @Josette gezegd heeft.  Je moet wel eerst genezer zijn alvorens dit gaat @Godts 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Godts
Veteraan verkenner

Dus als je geen genezer bent kan je u foto niet veranderen? 

Da's toch ook niet echt eerlijk ale als je nu u kat als profiel wilt gaat dit niet omdat je niet genezer bent vind beetje flauw maar ok wel bedankt alvast om het toch uit te leggen zal het nog maar is vragen als ik genezer ben dan binne  10jaar ofzo 😂

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Godts
Veteraan verkenner

Dank u datje me dit zegt maar hou graag sommige dingen nog beetje gescheiden van elkaar beetje van de oude stempel nog 😉

 

Maar alvast bedankt 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

20 ANTWOORDEN 20
Godts
Veteraan verkenner

Dus als je geen genezer bent kan je u foto niet veranderen? 

Da's toch ook niet echt eerlijk ale als je nu u kat als profiel wilt gaat dit niet omdat je niet genezer bent vind beetje flauw maar ok wel bedankt alvast om het toch uit te leggen zal het nog maar is vragen als ik genezer ben dan binne  10jaar ofzo 😂

patrick2
Wijze
Wijze

@Godts  je bent rap genezer hier hoor. Gewoon wat posts lezen en eventueel antwoorden. Naarmate je veel antwoorden kan en wil geven kan je snel genezer worden 🙂

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Godts 

Het kan ook sneller dan wachten op uw promotie tot genezer indien je uw account koppelt aan uw FB account (indien je dat hebt natuurlijk). In dat geval wordt uw profielfoto van FB overgenomen. En die verander je in wat je wil.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Sveke
Leidende verkenner

@Cdt24801  Met de zoekmachine weer een antwoord op mijn vraag gekregen. Het kan toch eenvoudig zijn. Ik zal dus nog even moeten wachten om mijn avatar te kunnen wijzigen. Ik heb geen Facebook account. 

patrick2
Wijze
Wijze

@Sveke  je hebt geen FB account nodig om je avatar te mogen plaatsen . Ik heb FB  ( ook al zet ik er niks op ) maar die wordt hier niet gelinkt dus je hebt er geen nodig.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen