annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Profielfoto veranderen

Topic gestart op: 27-02-20 13h49

Antwoorden: 20 antwoorden

Godts
Veteraan verkenner

Profielfoto veranderen

OPGELOST

Hoe verander je je profielfoto

Labels (2)
8 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Gregory
Wijze
Wijze

Wat @Josette gezegd heeft.  Je moet wel eerst genezer zijn alvorens dit gaat @Godts 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Godts
Veteraan verkenner

Dus als je geen genezer bent kan je u foto niet veranderen? 

Da's toch ook niet echt eerlijk ale als je nu u kat als profiel wilt gaat dit niet omdat je niet genezer bent vind beetje flauw maar ok wel bedankt alvast om het toch uit te leggen zal het nog maar is vragen als ik genezer ben dan binne  10jaar ofzo 😂

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Godts
Veteraan verkenner

Dank u datje me dit zegt maar hou graag sommige dingen nog beetje gescheiden van elkaar beetje van de oude stempel nog 😉

 

Maar alvast bedankt 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

20 ANTWOORDEN 20
Cdt24801
Wijze
Wijze


@patrick2  schreef:

@Sveke  je hebt geen FB account nodig om je avatar te mogen plaatsen . Ik heb FB  ( ook al zet ik er niks op ) maar die wordt hier niet gelinkt dus je hebt er geen nodig.


Patrick, om een eigen avatar te mogen/kunnen plaatsen moet  je minstens Aspirant genezer geworden zijn.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  ja dat klopt maar je hebt geen FB account nodig . Dat is wat ik uit de vraag stelling begreep.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze


@patrick2  schreef:

@Cdt24801  ja dat klopt maar je hebt geen FB account nodig . Dat is wat ik uit de vraag stelling begreep.


Dat is een misverstandje. De vraag was hoe een eigen avatar plaatsen. Ik heb toen uitgelegd dat je ofwel:

  1. Minstens Aspirant genezer moet zijn, dan kan je een eigen avatar uploaden
  2. Ofwel uw FB account moet koppelen aan uw Tribe account. Dan wordt uw afbeelding van FB vanzelf hernomen als uw avatar op tribe.

Ben je in geen van de twee situaties kun je enkel kiezen uit hetgeen Tribe te bieden heeft. En dat is een tijdlang enkel dat blauw-zwarte geval geweest, die procedure heeft gehaperd en diende herschreven te worden.

En onze beste vriend @Sveke heeft geen FB en is Veteraan verkenner, vandaar dat hij zei dat hij nog een beetje geduld moet hebben. Tot hij Aspirant genezer is geworden.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Godts
Veteraan verkenner

Dank u datje me dit zegt maar hou graag sommige dingen nog beetje gescheiden van elkaar beetje van de oude stempel nog 😉

 

Maar alvast bedankt 

NaughtyByNature
Leidende verkenner

@Godts Zoals je kan lezen zijn er dus verschillende oplossingen 😉

Ik heb wel gemerkt dat als je je avatar via de smartphone wenst te wijzigen, dat je dan geen enkele selectie kan maken. Enkel je huidige avatar is dan zichtbaar en te selecteren. 

Leden met de meeste pluimen