annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

Topic gestart op: 06-06-20 08h25

Antwoorden: 769 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

@Josette  hele goedemorgen deze morgen.

We gaan beginnen met hetzelfde topic maar dan op een nieuwe pagina. Denk dat het je probleem wel kan oplossen op deze manier. Dus vanaf nu kan je hier verder posten en dan geldt tevens voor iedereen. Laten we zien dat er meerdere Tribers willen en kunnen aansluiten hier. Dus @Josette dit wordt vanaf vandaag de nieuwe oude topic. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
769 ANTWOORDEN 769
patrick2
Wijze
Wijze

@Andrew1  ja ja heb een dubbele liesbreuk gehad inmiddels want ben afgelopen woensdag er voor geopereerd eindelijk eens. Ben al drie maanden thuis hiervoor maar door de Corona tijden werd ik niet geopereerd wat logisch klinkt want het was niet levens bedreigend. Maar nu is het dus verholpen en ben ik deze gehele maand nog thuis. Als alles goed is begin ik op 2-7 eindelijk weer terug te werken , volle dagen. Heb de afgelopen maand wel voor halve dagen gewerkt want mocht niet tillen en ander zwaar werk doen ( ben assistent ploegbaas ) dus heb ik bureau werk gedaan op administratie en planning. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Andrew1
Gewaardeerd verkenner

Oeie klinkt pijnlijk. Zelf ben ik ook bijna 5jaar buiten dienst geweest door een heel zware kniebreuk met 19 operaties en een heel lange revalidatie . Nu eindelijk met volle plezier een vol jaar terug aan het werk. Soms nog wel nog wat last bij weersveranderingen maar voor derest toch redelijk goed naarmate de blijvende schade. 

Josette
Wijze
Wijze

@Andrew1  amai dat is ook niet niks zeg. Pffffffff.

Maar zoals het overal zal zijn ieder huisje heeft zijn kruisje.

Schrale troost. Als we dan toch bezig zijn, de deze opnieuw leren lopen, schrijven enz

maar toen veel geleerd via de PC. En deze zever hahahha is daar het gevolg van. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

Inderdaad Josette, want niet alle dames van onze generatie kunnen zo een mooie handtekening als de uwe in elkaar knutselen 😉

EDIT: zie net dat je intussen ook iets gepost had, mijn post heeft dus betrekking op een postje hoger ...

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Euh Stefaan handtekening iets grover dan die van jullie! 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen