annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

Topic gestart op: 06-06-20 08h25

Antwoorden: 769 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

@Josette  hele goedemorgen deze morgen.

We gaan beginnen met hetzelfde topic maar dan op een nieuwe pagina. Denk dat het je probleem wel kan oplossen op deze manier. Dus vanaf nu kan je hier verder posten en dan geldt tevens voor iedereen. Laten we zien dat er meerdere Tribers willen en kunnen aansluiten hier. Dus @Josette dit wordt vanaf vandaag de nieuwe oude topic. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
769 ANTWOORDEN 769
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  

Ja Stefaan het is naar wens gegaan wil zeggen twee van de drie wonden geneest goed de derde was nog niet geheel dicht. Maar dat zou wel in orde moeten komen , heb ook nieuwe plakkers gekregen voor het vuil buiten te houden en op de derde dus nog een watje en een plakker. Dat mag er zondag allemaal af en ja als die derde wond dan nog wat open is gewoon daar een plakker op zetten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Nikoli
Gewaardeerd verkenner

@patrick2  Oké bedankt ik ga dat eens onmiddelijk allemaal lezen 🙂 en ja eigenlijk nog maar sinds gisteren hiermee begonnen,maar heb wel al gemerkt dat jullie heel hulpzaam zijn en tamelijk snel in het antwoorden en zo 😛 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Ik zie nu dat ik toen ik mijn reply schreef, nog een volle pagina posts achterstond ... Niet op "next" geklikt ...

Allé, het gaat dan toch de goede richting uit, dat is is niet slecht. 😊

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Nikoli  welkom op de Tribe zie dat je ook nieuw bent hier.

Bedankt voor de beterschap komt allemaal goed. 

Hier heb je nog wat linkjes die je verder kunnen helpen op de Tribe. Via de zoekbalk kun je natuurlijk al eens kijken naar verschillende topics als ook via de catagorieeen die je ziet staan. 

https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Alle-informatie-rond-de-badges/td-p/62413

https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Topic-opstarten/m-p/60141

https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Een-klein-woordje-naar-de-nieuwkomers/td-p/62031

Aarzel niet om vragen te stellen en eventuele topics te maken !! 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Josette , uren en momenten van de dag hebben intussen een andere betekenis ... zelfs donker of licht maakt niet meer uit ... Het is intussen meer van iets te doen of rust, goesting of niet, moe of fit  ...

@patrick2, ge zult intussen wel terug zijn van de doc. Is alles naar wens verlopen? Tis topen van wel hé.

En aan iedereen die hier meeleest, een goede middag en voor hetgeen er nog rest nog een prettige dag  gewenst 😉

 

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen