annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

Topic gestart op: 06-06-20 08h25

Antwoorden: 769 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

@Josette  hele goedemorgen deze morgen.

We gaan beginnen met hetzelfde topic maar dan op een nieuwe pagina. Denk dat het je probleem wel kan oplossen op deze manier. Dus vanaf nu kan je hier verder posten en dan geldt tevens voor iedereen. Laten we zien dat er meerdere Tribers willen en kunnen aansluiten hier. Dus @Josette dit wordt vanaf vandaag de nieuwe oude topic. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
769 ANTWOORDEN 769
patrick2
Wijze
Wijze

Goedemorgen @Josette  en @Cdt24801  en all the rest.

Het is al weer warm buiten. 

Mijn pc kan je niks in aanpassen dat is een goedkoop ding met een i5 processor. Maar er zit 1 schijfje in waar alles opgeslagen wordt dus dat gaat traag worden. Ga echt een nieuwe halen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  mijn pc is maar een simpel ding waar je niks mee kan aanpassen. Heb toen een i5 gehaald en daar zit niks speciaals in en aan. Dus ben toch stillekes aan het zien voor een i7 vind dat ik dat ook een verdiend heb. Maar ik kijk nog rond er is nog niks besteld. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801  en @patrick2  en alle andere lezers.

Goedemorgen, het weekend staat voor de deur.

Op naar hoop ik voor mij de laatste hete dag. 🙄

Stefaan mijn lapje is ook een I7. Vorig jaar een andere schijf erin

waren onderweg toen die kapot ging grrrrrrr.

Fijne dag iedereen.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2  en @Josette 

Ik heb net een hele tijd gespendeerd om dit topic volledig bij te lezen ..

Amaj, op nog geen twee weken hebben jullie heel wat bijeen gebabbeld 😋

Wat mij wel is bijgebleven uit jullie conversaties: jullie hebben in mijn ogen "jonge" PC's (of laptop) en vinden die verouderd ... En kijken uit naar een nieuwe ..

Mijn PC, is ongeveer 12 jaar oud ... En er zit wel een I7 processor in, maar een I7 920, dat is de traagste uit de eerste generatie ... Een huidige I3 is sneller en krachtiger ... Ik heb wel in de loop der jaren de drie chips (Triple Channel) van 1 GB vervangen door drie chips van 4 GB en heel recent de HD vervangen door een SSD.

En zoals jullie gemerkt hebben, zelfs een erge panne doet mij niet besluiten om een volledig nieuwe te kopen. Moest mijn bijna twee weken werk geen resultaat hebben opgeleverd zou het een nieuw moederbord, nieuwe processor en nieuwe geheugenchips geworden zijn. Aan de rest mankeert niks, dus waarom weggooien?

Allé, slaapwel en tot morgen (of beter gezegd straks ...😁)

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Rust maar goed uit @Josette en morgen is een nieuwe dag die zeker na de middag het kwik zal zien dalen .. En de pluviometer doen stijgen ...

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen