Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-06-20 08h25
Antwoorden: 769 antwoorden
@Josette hele goedemorgen deze morgen.
We gaan beginnen met hetzelfde topic maar dan op een nieuwe pagina. Denk dat het je probleem wel kan oplossen op deze manier. Dus vanaf nu kan je hier verder posten en dan geldt tevens voor iedereen. Laten we zien dat er meerdere Tribers willen en kunnen aansluiten hier. Dus @Josette dit wordt vanaf vandaag de nieuwe oude topic.
En weet ge, dat ventje heeft zijn dag wel goed gekozen: een echte Vlaming die op 11 juli geboren wordt ... Zijn hele leven lang een dag congé op zijn verjaardag 😋
Ik heb je een PM gestuurd.
Moest je dat niet kennen (kan altijd gebeuren), er staat dan een cijfer 1 rechts bovenaan naast het icoon van een envelopje op uw hoofdscherm. Daar op klikken.
@Cdt24801 Bedankt . Dit had ik de eerste dag al gevonden maar eigenlijk ook verkeerd gedaan. Eerste bericht had ik naar mezelf gestuurd 😂 En mijn tweede slachtoffer was @patrick2 . Die naam had ik gekozen omdat ik die al veel was tegengekomen toen ik wat aan het rondlezen was. Gelukkig was Patrick zo vriendelijk om mijn PB te beantwoorden zodat ik verder kon.
@patrick2 @Cdt24801 @Vikaatje , en alle @ anderen,
een goedemorgen,
hier niet naar de winkel verwacht een pakje van de apotheek.
En eigenlijk vind ik het op dinsdagmorgen beter, is alles beter bijgevuld en verser leek me
vorige week.
Stefaan, ja die heeft echt zijn dag goed uitgekozen.