annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

Topic gestart op: 06-06-20 08h25

Antwoorden: 769 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

@Josette  hele goedemorgen deze morgen.

We gaan beginnen met hetzelfde topic maar dan op een nieuwe pagina. Denk dat het je probleem wel kan oplossen op deze manier. Dus vanaf nu kan je hier verder posten en dan geldt tevens voor iedereen. Laten we zien dat er meerdere Tribers willen en kunnen aansluiten hier. Dus @Josette dit wordt vanaf vandaag de nieuwe oude topic. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Labels (1)
769 ANTWOORDEN 769
Vikaatje
Veteraan verkenner

Hallo iedereen 

@patrick2  Geniet van je week verlof 😎

@Josette  had mij voorgenomen om te wachten tot hij  belde of stuurde of tot er nieuws was van de fietsers op hun website.

Maar om 18 u 30 kon ik me niet meer houden en heb zelf een sms gestuurd . Gelukkig 2 minuten daarna belde hij dat alles goed was verlopen . Oef !  Wat was me dat een lange dag 😱😊

Nog een fijn weekend iedereen ! 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Vikaatje  dank je wel dat gaat wel lukken hoor. Ben gewoon lekker thuis en zal hier ook nog online zijn dus komt in orde.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Vikaatje  waaaaaaaaah wat een moeder lijden kan, hahahaha.

Ik ben er wel géén dus ik kan het me wel een beetje voorstellen.

Mooi weer dit weekend hier bij ons over de 25° en droog.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Vikaatje
Veteraan verkenner

@Josette  Inderdaad en dan zeker als je vandaag leest dat ze er om 16 u al waren ! Dan laten ze je nog meer dan 2 u wachten in spanning 😂😱 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Vikaatje  ja maar ma, ik was druk bezig hoor. 😜

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen