annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

Topic gestart op: 06-06-20 08h25

Antwoorden: 769 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

@Josette  hele goedemorgen deze morgen.

We gaan beginnen met hetzelfde topic maar dan op een nieuwe pagina. Denk dat het je probleem wel kan oplossen op deze manier. Dus vanaf nu kan je hier verder posten en dan geldt tevens voor iedereen. Laten we zien dat er meerdere Tribers willen en kunnen aansluiten hier. Dus @Josette dit wordt vanaf vandaag de nieuwe oude topic. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
769 ANTWOORDEN 769
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 maar nog altijd hittegolf.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Hoi iedereen, zowel de gekende gezichten als de nieuwe deelnemers, allemaal een fijne dag gewenst.

Ja, het is warm, het was warm, het blijft warm .... 🤔

Moeder natuur is en blijft baas, daar kunnen de politiekers, tot hun grote spijt, nog steeds niks aan doen ...

Moesten ze zo dwaas niet doen (wereldwijd bekeken uiteraard, niet enkel onze politiekers zijn zulke dwazen) zou moeder natuur ook wel beter gezind zijn en het aangenamer voor ons houden.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801  euh daar ga ik niet mee akkoord, de politiekers en hun spijt nogaballen, 

ze hadden 15 jaar geleden eraan moeten beginnen om er iets aan te doen! 

Nu is het veel te laat. Ik voel dit al meer dan 10 jaar maar wie ben ik hé?

Ook de mensen en hun rommel.

Dat ze nu de corona maar proberen onder controle te houden.

Ook dat ..... ?????

Maar we moeten erdoor.

De deze gaat de knopjes uitdrukken nog een fijne avond aan iedereen. 

Morgen een nog veel ergere dag dan vandaag.

 

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Josette 

Ge hebt natuurlijk gelijk, ik bedoelde eigenlijk dat de politiekers het jammer vinden dat ze niet de baas kunnen spelen over de natuur. In die zin moet ge mijn zin hier wat hoger lezen.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801  en @patrick2  en alle lezers,

goedemorgen alweer op naar een hete dag.

Hou jullie koel.

Stefaan, hahaha die snapte ik hoor maar nam

hem gewoon dubbel op. 😛

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen