annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

Topic gestart op: 06-06-20 08h25

Antwoorden: 769 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

@Josette  hele goedemorgen deze morgen.

We gaan beginnen met hetzelfde topic maar dan op een nieuwe pagina. Denk dat het je probleem wel kan oplossen op deze manier. Dus vanaf nu kan je hier verder posten en dan geldt tevens voor iedereen. Laten we zien dat er meerdere Tribers willen en kunnen aansluiten hier. Dus @Josette dit wordt vanaf vandaag de nieuwe oude topic. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
769 ANTWOORDEN 769
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  goedemiddag hé.

Was gisteren vandaag iets minder. 😛

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Hier is het vandaag ook alweer wat frisser en veel wind ...

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Vikaatje
Veteraan verkenner

@Josetteen andere meelezers , van de kou zelf ben ik niet bang maar wel om met de auto te rijden met sneeuw en ijs 😱 

Verloopt het herstel van uw man goed ? Dit weer is beter voor jou he , vind het zelf ook wel leuker , vooral voor het slapen. 

Voila , vandaag de laatste dag gaan opruimen en morgen de startvergadering met heel het team . En dan kunne we dinsdag starten ! 

Slaapwel iedereen 😴

Josette
Wijze
Wijze

@Vikaatje  @patrick2  @Cdt24801 

goedemorgen ook voor de anderen.

Vikaatje, hou het veilig daar op school want nu komen ze van overal.

Werke ze0

Bedankt ja hoor gaat de goede weg op.

En voor mij zalig dadelijk uitgesteld naar de kapper

alleen dat masker pffffff.

Maar als het zo een paar dagen blijft dan komt mijn lijf stillaan terug op zijn stukken

en kan ik terug de spieren beginnen opbouwen.

Sneeuw en ijs rijd ik ook niet meer graag in, vroeger vond ik dat zalig in Oostenrijk.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette  en @Vikaatje  en @Cdt24801  en @ all the rest een hele goedemorgen. 

Het is donderdag vandaag dus het weekend staat voor de deur. Dan hebben we nog een weekje te gaan om dan een week verlof te hebben. Moet op een bepaalde manier toch mijn verlof dagen op krijgen en dus nemen we nog maar eens een week verlof. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen