annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

Topic gestart op: 06-06-20 08h25

Antwoorden: 769 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

@Josette  hele goedemorgen deze morgen.

We gaan beginnen met hetzelfde topic maar dan op een nieuwe pagina. Denk dat het je probleem wel kan oplossen op deze manier. Dus vanaf nu kan je hier verder posten en dan geldt tevens voor iedereen. Laten we zien dat er meerdere Tribers willen en kunnen aansluiten hier. Dus @Josette dit wordt vanaf vandaag de nieuwe oude topic. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
769 ANTWOORDEN 769
patrick2
Wijze
Wijze

@Andrew1  zolang we het netjes houden en leuk houden kan en mag alles. Ik heb nu dit stukje een deel twee gemaakt want we hadden al een deel 1 van 81 pagina's. Natuurlijk is dit een klets topic waar iedereen iets kan en mag zeggen. Zo kan je altijd iets te weten komen over iemand of niet het is wat je wil vertellen natuurlijk. We houden ons ook nog bezig met de serieuze zaken hier maar goed dit is een stukje ontspanning zeg maar. En de groep ja die is heel gezellig !! 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

Jullie zijn wel goedkope gasten, wij eten min 4 keer.

Ojeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Vandaar dat wij niets overhouden.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette  wat je hier doet is gene zever want je geeft ook goede en zeer nuttige info mee !!! 

Niks over houden ??? Ik ook niet zenne als ik boodschappen doe ligt er ook genoeg in en het is er niet goedkoper op geworden in de Corona tijden. Voor de operatie een BBQ gedaan en gedeeld over ons en die kwam eten. Dus het bezoek vlees en wij de drank en slaatje. Was wel genoeg wat we betaald hebben een simpele BBQ pfffffff. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Idd Patrick, en als ge de bedragen dan eens in Belgische Franken uittelt valt ge helemaal van uwe stoel ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 , inderdaad de Lidl is een fijne winkel daar betaal ik zelfs

op dit moment meer dan € 20 meer voor bijna hetzelfde.

Enne Stefaan, Douglas rekent alles om in franken ojeeeee.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen