annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

Topic gestart op: 06-06-20 08h25

Antwoorden: 769 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

@Josette  hele goedemorgen deze morgen.

We gaan beginnen met hetzelfde topic maar dan op een nieuwe pagina. Denk dat het je probleem wel kan oplossen op deze manier. Dus vanaf nu kan je hier verder posten en dan geldt tevens voor iedereen. Laten we zien dat er meerdere Tribers willen en kunnen aansluiten hier. Dus @Josette dit wordt vanaf vandaag de nieuwe oude topic. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Labels (1)
769 ANTWOORDEN 769
patrick2
Wijze
Wijze

Ook welkom dan op de Tribe @Adlan . Je kan altijd eens zien en zoeken via de zoekbalk naar onderwerpen en of topics. Ik heb net ook al een aantal links door gestuurd in een eerdere post lees die zeker eens door. Dan heb je al een aantal antwoorden die misschien dan al wat duidelijker worden. Post ook iedeeén en of tips & tricks en andere dingen die ons allemaal kan helpen. Ook oplossingen op bepaalde vragen zou heel goed zijn natuurlijk. 

Tomorrow is another day

patrick2
Wijze
Wijze

Goedemiddag @Abdessamad  en welkom op de Tribe. Ik zie dat je nieuw bent hier en dus hopelijk vind je je weg een beetje. Je kan altijd eens zien door middel van de zoekbalk als je bepaalde onderwerpen wil weten of beter gezegd topics wil lezen. Aarzel ook zeker niet om te posten van ideeén of tips & tricks of andere vragen. 

Tomorrow is another day

Abdessamad
Gewaardeerd verkenner

Beste @patrick2 danku om mij te verwelkomen

Zo als je zegt ik ben nieuw maar hoe kan je badge verdienen van tribe???

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Abdessamad  ook welkom in de babbelhoek. Hier word over ditjes en datjes gebabbeld.

De echte zaken lopen op de tribe zelf hé.

Lees maar eens in mijn onderschrift heb ik je bij het welkomstforum

ook doorgegeven! 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Abdessamad  dat is een van de vele vragen maar ik heb hier een aantal links. Die links kunnen je begeleiden naar veel gestelde vragen aan informatie. Lees die op je gemak eens door dan heb je ook een idee. En als je er vragen of opmerkingen over hebt zeker laten weten want dan kan ons dat ook weer helpen om het misschien beter te maken of anders te maken.

https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Alle-informatie-rond-de-badges/td-p/62413

https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Topic-opstarten/m-p/60141

https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Een-klein-woordje-naar-de-nieuwkomers/td-p/62031

Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen