annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

Topic gestart op: 06-06-20 08h25

Antwoorden: 769 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

@Josette  hele goedemorgen deze morgen.

We gaan beginnen met hetzelfde topic maar dan op een nieuwe pagina. Denk dat het je probleem wel kan oplossen op deze manier. Dus vanaf nu kan je hier verder posten en dan geldt tevens voor iedereen. Laten we zien dat er meerdere Tribers willen en kunnen aansluiten hier. Dus @Josette dit wordt vanaf vandaag de nieuwe oude topic. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
769 ANTWOORDEN 769
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 wauwie ik ben eens gaan kijken en 

heb het even aangepast kijken of me dit beter ligt.

Mercikes Stefaan. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  heb het eens getest en inderdaad. Maar dat maakt niet geheel veel uit. Ik wist zelfs niet eens dat het kon op die manier dacht ( zoals de afbeelding het zegt ) dat er enkel de datum bij kwam en geen uur..

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Josette 

In de screenshot zie je de instellingen. Er staat wel bij "absolute datum" geen uur vermeld in de instellingen, maar in de praktijk staat daar wel degelijk ook het uur. Helaas in Amerikaanse mode, dus met AM en PM, en dat kan niet aangepast worden.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Josette 

Dat van die ueren kun je wijzigen in de instellingen van uw profiel.

Je kan kiezen tussen de vermelding van "zolang geleden" en het effectieve uur. Standaard staat dit op "zolang geleden".

voorkeurdatum.JPG

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

Dank je Josette zal wel lukken. Oh ja ik ben de enige die dat eet mijne partner eet geen warm die eet bokes vandaag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen