Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-06-20 08h25
Antwoorden: 769 antwoorden
@Josette hele goedemorgen deze morgen.
We gaan beginnen met hetzelfde topic maar dan op een nieuwe pagina. Denk dat het je probleem wel kan oplossen op deze manier. Dus vanaf nu kan je hier verder posten en dan geldt tevens voor iedereen. Laten we zien dat er meerdere Tribers willen en kunnen aansluiten hier. Dus @Josette dit wordt vanaf vandaag de nieuwe oude topic.
Aan alle lieve kijkbuis kinderen zei vroeger mijnheer de uil.
Nog een fijne avond hou het koel en veilig.
Nog een fijne avond.
Aan alle nieuwelingen hier, ook een goedenavond.
tja, voor u ben ik dikwijls te laat, je bent al aan de rust toe. Toch ook van mij een verkwikkende nachtrust gewenst.
@patrick2 Ik heb nooit gezegd dat ge dat niet verdient, een nieuwe PC, dat zijn ook mijn zaken niet. Ik vind het enkel bevreemdend dat een PC van slechts 4 jaar oud naar de archieven verwezen wordt wegens obsoleet.
@Cdt24801 ah ja nee he Stefaan die gaat niet naar de vuilstort. Die maak ik leeg en dan zet ik die boven neer dan kan mijn partner er nog gebruik van maken. Die van hem is echt helemaal versleten daar is geen redden meer aan. En die koopt zo rap geen nieuwe en deze kan voor hem perfect dienen voor wat opzoek werk of iets dergelijks. En ik weet dat ge me dat zeker gunt.