annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

Topic gestart op: 06-06-20 08h25

Antwoorden: 769 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

@Josette  hele goedemorgen deze morgen.

We gaan beginnen met hetzelfde topic maar dan op een nieuwe pagina. Denk dat het je probleem wel kan oplossen op deze manier. Dus vanaf nu kan je hier verder posten en dan geldt tevens voor iedereen. Laten we zien dat er meerdere Tribers willen en kunnen aansluiten hier. Dus @Josette dit wordt vanaf vandaag de nieuwe oude topic. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
769 ANTWOORDEN 769
Cdt24801
Wijze
Wijze

Dankuwel @Josette en @Vikaatje

Ik zal de complimenten overmaken aan de fiere ouders. 😉

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

En weet ge, dat ventje heeft zijn dag wel goed gekozen: een echte Vlaming die op 11 juli geboren wordt ... Zijn hele leven lang een dag congé op zijn verjaardag 😋

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Vikaatje 

Ik heb je een PM gestuurd.

Moest je dat niet kennen (kan altijd gebeuren), er staat dan een cijfer 1 rechts bovenaan naast het icoon van een envelopje op uw hoofdscherm. Daar op klikken.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Vikaatje
Veteraan verkenner

@Cdt24801  Bedankt . Dit had ik de eerste dag al gevonden maar eigenlijk ook verkeerd gedaan. Eerste bericht had ik naar mezelf gestuurd 😂 En mijn tweede slachtoffer was @patrick2  . Die naam had ik gekozen omdat ik die al veel was tegengekomen toen ik wat aan het rondlezen was. Gelukkig was Patrick zo vriendelijk om mijn PB te beantwoorden zodat ik verder kon. 

Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  @Cdt24801  @Vikaatje , en alle @ anderen,

een goedemorgen, 

hier niet naar de winkel verwacht een pakje van de apotheek.

En eigenlijk vind ik het op dinsdagmorgen beter, is alles beter bijgevuld en verser leek me

vorige week.

Stefaan, ja die heeft echt zijn dag goed uitgekozen.

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen