Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-01-20 17h45
Antwoorden: 6 antwoorden
Beste,
Ik heb zonet telefonisch contact gehad met de klantendienst. Om een rechtzetting van mijn eerste factuur moet ik betalingsbewijzen doorsturen. Ze hebben mij telefonisch verteld dat dit via een formulier gaat. Waar vind ik dit formulier op jullie site? Moet ik deze bankdocumenten hier uploadden?
mvg,
Matthias Drees
Beste,
Ik heb zonet telefonisch contact gehad met de klantendienst. Om een rechtzetting van mijn eerste factuur moet ik betalingsbewijzen doorsturen. Ze hebben mij telefonisch verteld dat dit via een formulier gaat. Waar vind ik dit formulier op jullie site? Moet ik deze bankdocumenten hier uploadden?
mvg,
Matthias Drees
Ugh @mati005,
Je kan je documenten altijd naar onze webcare-dienst doorsturen.
Totem's zonnegoreten !
Totem
@mati005 bank gegevens en andere persoonlijke gegevens nooit hier zetten het is strikt persoonlijk!!!
Maar om een rechtzetting te doen van uw eerste factuur vind ik het raar dat U de betalingsbewijzen moet door sturen. U als klant moet bewijzen dat er betaald is of wat is de bedoeling ervan ? Hun kunnen toch perfect zien of u te weinig of te veel betaald hebt ? Kan u iets meer uitleg geven waar het over gaat ? Zonder persoonlijke middelen hier op de tribe te zetten.
Om een korte samenvatting te geven.
Ik heb begin december Love duo besteld met 2 gsm abonnementen
Deze 2 gsm nummers stonden niet op dezelfde accountnummer waardoor ik de love data bonus niet op beide nummers kreeg.
Ze hebben deze samengezet en 1 account afgesloten. Ik had reeds mijn gsm facturen betaald voor deze 2 nummers. Blijkbaar hebben ze met het afsluiten 1 betaling kwijt geraakt.
mvg,
Matthias Drees
@mati005 dan ben ik van mening dat de klantendienst , Orange zelf , hier de fout in gegaan is. U moet niet bewijzen dat u betaald heeft maar hun moeten dat kunnen zien. U zou eigenlijk zelfs maar de oude klant of account nummer moeten geven en dan zien zij dat de betaling blijven bewaard tot ...... Nu ben u verplicht hun bewijs te geven anders sturen ze een aanmaning dat u niet betaald zou hebben hoe belachelijk klinkt dat. Wij moeten niet zeggen de betaling is kwijt geraakt dan zeggen die ja das pech en hupla een aanmaning met kosten erbij. Hopelijk is het wel snel opgelost want een betaling kwijt raken ????