annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

SIM kaart nog niet ontvangen

Topic gestart op: 27-06-20 12h00

Antwoorden: 18 antwoorden

eddydevriese
Gewaardeerd verkenner

SIM kaart nog niet ontvangen

Ik heb op 4 juni de eerste keer contact gehad met Orange om een nieuw abonnement Love Intense te bestellen. Op 11 juni  en 17 juni installatie modem en digicorder. Tot op heden nog geen SIM kaart (met nummeroverdracht) ontvangen. Duurt dit altijd zolang?

Labels (1)
18 ANTWOORDEN 18
Josette
Wijze
Wijze

@Anonymous  je kan online winkels niet vergelijken met

Providers hoor! Ik koop wel veel online omdat ik niet buiten kan.

En heb ook ooit meer dan 14 dagen moeten wachten.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Josette
Wijze
Wijze

@ericksb  waar slaan deze antwoorden op? 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Anonymous
Niet van toepassing

@Josette 

Mijn vriendin had een tijdje geleden een simkaart op 2 dagen via Bpost, wel van Base...
Kan misschien ook verloren gegaan zijn, kan altijd.
Simkaarten komen normaal met de brievenpost zoals een bankkaart en moet toegeven dat ik ook lang heb moeten wachten op mijn kaart.

Maar soit, hopelijk heeft @eddydevriese vlug zijn simkaart. Maar van begin juni tot nu is eigenlijk wel te lang.

Josette
Wijze
Wijze

@Anonymous ,

inderdaad komen die met de post, en je code dan nog later dan de kaart.

Ik heb de onze dadelijk gekregen omdat het via een helper van hun was die thuis komt!

Deze maanden is er niets nog normaal.

Maar we gaan duimen hé dat maandag alles oké is.

Leden met de meeste pluimen