Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-06-20 12h00
Antwoorden: 18 antwoorden
Ik heb op 4 juni de eerste keer contact gehad met Orange om een nieuw abonnement Love Intense te bestellen. Op 11 juni en 17 juni installatie modem en digicorder. Tot op heden nog geen SIM kaart (met nummeroverdracht) ontvangen. Duurt dit altijd zolang?
@MD1961 een shop heeft altijd rechtstreeks contact met hun eigen helpdesk die hun kan helpen. Op die manier kan dat dan wel zijn dat ze bepaalde dingen opgelost krijgen.
Dat is waar en daarom als het een grote problem is ga ik naar de shop voor iets klein kunt uw altijd de helpdesk bellen
@eddydevriese goedemiddag,
normaal gezien niet neen, maar nu en ja alles word op de corona gelegd
jammer genoeg maar het is zo. Bij de post zijn er ook vele vertragingen.
Ik zou zeggen nog geduld tot na het weekend
moest ze er dan nog niet zijn kom dan eventjes terug?
Ook als je ze ontvangen zou hebben.
Ik zou Orange toch nog eens contacteren. Je kan het niet op corona blijven steken.
Heb deze week zelf online iets gekocht, dat ik in de winkel niet direct vond (ben geen fan van online kopen) De volgende dag netjes in de bus. Geleverd door Bpost. Kan dus ook bij Orange liggen. Of kan onderweg ook verloren gegaan zijn. Dat kan ook altijd.