annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

SIM kaart nog niet ontvangen

Topic gestart op: 27-06-20 12h00

Antwoorden: 18 antwoorden

eddydevriese
Gewaardeerd verkenner

SIM kaart nog niet ontvangen

Ik heb op 4 juni de eerste keer contact gehad met Orange om een nieuw abonnement Love Intense te bestellen. Op 11 juni  en 17 juni installatie modem en digicorder. Tot op heden nog geen SIM kaart (met nummeroverdracht) ontvangen. Duurt dit altijd zolang?

Labels (1)
18 ANTWOORDEN 18
MD1961
Veteraan verkenner

Ik ben naar een Orange shop gegaan en die hebben een oude kaart gedeactiveerd en de nieuwe geactiveerd, ik ben in waasland shoppingcenter goed geholpen en die zijn heel vriendelijk en hulpzaam

patrick2
Wijze
Wijze

@MD1961  dat is goed nieuws . Dus je probleem is opgelost dan? Je bent bereikbaar via de nieuwe simkaart.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


MD1961
Veteraan verkenner

Ja mijn man is nu terug bellen bereikbaar 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@MD1961  wat bedoel je precies, want op de vorige berichten heeft dit géén belang? 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
MD1961
Veteraan verkenner

Wij hadden een probleem met het activeren van een sim kaart en ik ben ermee naar de Orange winkel geweest en die hebben gebeld en het in orde gekregen,  die hebben ander contacten die zij kunnen raadplegen 

Leden met de meeste pluimen