Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-05-20 15h01
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik zou een gsm willen kopen maar als ik de prijs bepaal krijg ik smart data maar ik kan ook een abonnement nemen met mobile data.
Wat is smart data of is het gewoon hetzelfde als mobile data?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Smart data is een optie die je kunt nemen wanneer je een foon aankoopt gecombineerd met een GO abonnement.
Je hebt Smart Data in drie smaken: 0,5 GB, 1 GB of 2 GB per maand, met als prijs €5 , € 10 of € 15.
Die prijs komt bovenop uw maandelijkse abonnementsprijs, en dat gedurende 24 maanden.
Uw voordeel is dan dat je een korting krijgt op de prijs van de foon. Hoe hoger je een SmartData kiest, hoe groter de korting op uw foon bij aankoop.
EDIT: ik was het bijna vergeten: Smart Data is inderdaad gewoon meer mobiele data die je kan opgebruiken. Met Smart Data te nemen koop je dus eigenlijk extra mobiele data bovenop de databundel van uw gekozen abonnement plus je krijgt een korting op de prijs van uw foon.
Die smartdata, @OdEssA is eigenlijk je afbetaling - die die extra GB is om de pil wat te vergulden
Er zijn smartphones waar je een korting krijgt en geen afbetaling - noemt smartdeal