annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Support contacteren

Topic gestart op: 12-05-25 14h05

Antwoorden: 2 antwoorden

janboen
Rekruut scout

Support contacteren

Hopelijk bereikt dit bericht de Orange verantwoordelijke(n) die voor support verantwoordelijk zijn.

1- Ik belde naar 5000 om een thuisprobleem met internet te melden. Dit ging echter niet. de IVR bleef herhalen dat dit nummer behoort aan een professionele klant. Dat is correct, het gsm nummer dat ik heb wordt betaald door mijn werkgever. Maar we zijn thuis ook Orange klant.

Ik heb dan via een vaste lijn, wie heeft dat nog tegenwoordig, gebeld naar 5000.

2- Ik heb een Orange klantenzone account aangemaakt en moest een gsm-nummer vermelden. Waarom? Je kan perfect Orange klant zijn zonder mobiele diensten te hebben. Toen ik mijn gsm nummer ingaf werd correct gezegd dat dit al aan een account toebehoort. inderdaad, die van mijn werkgever, waar ik ook de beheerder van IT/Telecom diensten ben etc. Van armoede heb ik dan maar het nummer van mijn jongste dochter ingegeven zodat ik ten minste het profiel kon vervolledigen.

Mijn vaststelling... Orange gaat ervan uit dat er geen "uitzonderingen" zijn. Een goede business process analyst zal je vertellen dat het de uitzonderingen zijn die een use case moeilijk maken. Die negeren wil zeggen dat je de mist ingaat, zoals in mijn geval.

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
mzhracr
Ervaren verkenner

Succes

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@janboen  een goedemiddag,

hier zal je géén verantwoordelijke van Orange vinden,

maar klanten zoals jij en ik.

Je kan eens proberen een FB Messenger berichtje te sturen

Succes

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

2025.jpg

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Leden met de meeste pluimen