Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-05-20 20h58
Antwoorden: 11 antwoorden
Hallo Iedereen,
Wij hebben sinds kort problemen met onze opnames of tv-gids op ons Trio pakket van orange. Opnames die gepland worden via de tv-gids zijn maar deels opgenomen ... Met deels opgenomen bedoelen we echt een half uur van een film kwijt tot 20 te vroeg opnemen van een aflevering van familie bv. Deze problemen zijn begonnen in het begin van de Corona crisis door alle "extra uitzendingen" die te pas en onpas op tv kwamen en zo het planningss in de war hebben gebracht. Nu enkele weken verder is de planning terug normaal maar hebben we nog steeds last van deze verkeerde tv-gids/opnames die te snel stoppen. Wij zijn dit grondig beu en hebben ook geen idee wat we hier aan kunnen doen. De digicorder hebben we al losgekoppeld en opnieuw aangesloten alsook de modem maar niets helpt. Signaal en netwerk zijn ook in orde dus daar kan het ook niet aan liggen.
Voorlopig nemen we het programma na de film ook op om te voorkomen dat we hem maar half zien maar dit kan niet de bedoeling zijn. Iemand een idee?
Ik heb ook dat probleem. Hopelijk wordt zoiets snel opgelost want het is zeer vervelend als je een serie wil volgen! 😢
@Hippie1727 het is een gekend probleem op dit moment bij Orange. Je kan altijd voorbeelden sturen als je wil via Messenger of Twitter naar het Webcare team. Deze zullen die voorbeelden ook door geven. Er wordt gewerkt aan een oplossing wat ik begrepen heb van Totem.
@patrick2 bedankt voor de hulp 😊👍
@Hippie1727 graag gedaan ! Heb ook nog even een aparte topic gemaakt dus als je die even leest wordt je daar in hopelijk op de hoogte gebracht als het is opgelost.