Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-07-20 12h26
Antwoorden: 8 antwoorden
Als je een tempo giga herlaadkaart koopt, is dat dan eenmalig of moet je dan elke maand betalen? Ik heb zelf een gewone herlandkaart, maar wil voor deze maand extra mobiele date en zou daarom eenmalig een tempo giga kaart willen kopen. Kan iemand me verdere info geven?
@julensse een tempo giga kan je eenmalig kopen maar je kan dat ook elke maand kopen. Het is wat jij nodig hebt dat koop jij en beslis jij zelf. Moest je nu elke maand dat kopen omdat je meer data nodig hebt raad ik je aan om een abonnement te nemen want dan ben je beterkoop af dan met elke maand een tempo giga te kopen. Trouwens met je gewone herlaadkaart kan je daar geen extra data mee aankopen?
Ik gebruik een herlaadkaart die ik meestal om de 4maand moet herladen. Als ik opnieuw geld erop zet dan krijg ik 1 maand 1Gb gratis mobiele data, maar met tempo Giga zou dat 4gb zijn. Aangezien ik deze maand meer mobiele data nodig ga hebben, opteer ik voor de 4gb. Een abonnement heb ik niet nodig aangezien ik heel weinig bel of sms.
@julensse maar eigenlijk heb je dan een gewone herlaadkaart als ieder ander. Enkel een tempo easy is gewoon een andere naam maar werkt ook als een gewone herlaadkaart. Het verschil is daar heb je meer GB dan op jou herlaadkaartje nu.
https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/herlaadkaarten
Ja, ik heb een gewone herlaadkaart. Maar als ik dan eenmalig een tempo giga koop, kan ik erna gewoon terug herladen met mijn normale herlaadkaart? Of moet ik dan elke keer een tempo giga kopen?