annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Terug van weggeweest

Topic gestart op: 28-01-22 20h12

Antwoorden: 10 antwoorden

Sveke
Leidende verkenner

Terug van weggeweest

Hallo iedereen,

Een klein jaar, zo lang is het geleden dat ik dit forum bezocht heb. Het is een moeilijk en zwaar jaar geweest. Maar ja, was het dat niet voor iedereen?

Ik merk op dat het forum veranderd is. Wel in de positieve zin, uiteraard. 
Toch is het even wennen, maar het zal niet lang duren eer ik mijn weg hier terug vind.  Leuk om nog enkele bekende namen tegen te komen. Dat voelt dan toch al vertrouwd aan.

Fijn weekend!

 

Labels (1)
10 ANTWOORDEN 10
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Hippie1727 ook Welkom terug f. Fijn om je nog eens te horen . 

Groetjes tinneke2 /wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Sveke Hartelijk welkom terug ,het is inderdaad een heel moeilijk 😞 jaar geweest en dan begrijp je elkaar des te meer . 
we zijn er voor jou en wanneer je behoefte hebt aan een stevige babbel kan je naar de babbelhoek .neem zeker eens een kijkje . 
Het was een jaar vol rollercoasters 🎢 en emoties . Een jaar waar Heel veel tegen kwam .Lessen geleerd op een harde manier. Vrienden en familie achter gelaten,Maar 1 ding heb je niet gedaan op gegeven . Kop op we gaan door en steunen je ,samen staan we sterk 💪.

fijn weekend 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!

 

Anonymous
Niet van toepassing

Welkom terug @Sveke 🙂 !

 

Groeten,

bigMODDER

Josette
Wijze
Wijze

@Sveke goedemorgen,

inderdaad voor velen onder ons een jaar met vallen en opstaan.

Op naar betere tijden. 

Voor een gewone babbel kan je dat hier komen doen,

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-januari/td-p/115338

Fijne dag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

Welkom terug @Sveke  😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen