annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tijden van Corona

Topic gestart op: 28-03-20 17h52

Antwoorden: 10 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Tijden van Corona

Zoals al eens eerder vermeld is in een post :

Aan iedereen een veilig onderkomen en een goede gezondheid en dat we er zeker door mogen komen in deze tijden maar .... 

Daarbij wil ik toch ook even alle Orange medewerkers en de moderatoren toch ook even hierbij in het bijzonder vermelden ! Zij zorgen en nog wel steeds alle dagen voor dat onze problemen worden opgelost of dat ze bezig zijn om bepaalde problemen op te lossen. En ook mede hun dat de Tribe draaiende blijft onder andere met belangrijke info. En of dat ze nu thuis werken of naar Brussel moeten komen ze zorgen er toch maar voor dat ze er elke dag zijn ! Dus voor voor jullie geldt ook het zelfde hou het veilig en blijf gezond ! 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
10 ANTWOORDEN 10
Gunther70
Ervaren verkenner

Mag ook eens gezegd worden. Goed gedaan!
 @patrick2 

Sveke
Leidende verkenner

@patrick2  Mooi gezegd! 👌

NelsonM
Orange-werknemer


@patrick2  schreef:

Zoals al eens eerder vermeld is in een post :

Aan iedereen een veilig onderkomen en een goede gezondheid en dat we er zeker door mogen komen in deze tijden maar .... 

Daarbij wil ik toch ook even alle Orange medewerkers en de moderatoren toch ook even hierbij in het bijzonder vermelden ! Zij zorgen en nog wel steeds alle dagen voor dat onze problemen worden opgelost of dat ze bezig zijn om bepaalde problemen op te lossen. En ook mede hun dat de Tribe draaiende blijft onder andere met belangrijke info. En of dat ze nu thuis werken of naar Brussel moeten komen ze zorgen er toch maar voor dat ze er elke dag zijn ! Dus voor voor jullie geldt ook het zelfde hou het veilig en blijf gezond ! 


Hallo patrick2,

Grote dank van het Orange-team ! 🙂

Groetjes,

Nelson 

Kaatje123
Gewaardeerd verkenner

activeren sim kaarten van mij en mijn dochter onmogelijk vind dit in deze tijden jammer en dit terwijl wij onbereikbaar zijn niet kunnen bellen nog gebeld worden geen antwoord op mails krijgen wat kan ik verder doen??

 

Leden met de meeste pluimen