Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-03-20 17h52
Antwoorden: 10 antwoorden
Zoals al eens eerder vermeld is in een post :
Aan iedereen een veilig onderkomen en een goede gezondheid en dat we er zeker door mogen komen in deze tijden maar ....
Daarbij wil ik toch ook even alle Orange medewerkers en de moderatoren toch ook even hierbij in het bijzonder vermelden ! Zij zorgen en nog wel steeds alle dagen voor dat onze problemen worden opgelost of dat ze bezig zijn om bepaalde problemen op te lossen. En ook mede hun dat de Tribe draaiende blijft onder andere met belangrijke info. En of dat ze nu thuis werken of naar Brussel moeten komen ze zorgen er toch maar voor dat ze er elke dag zijn ! Dus voor voor jullie geldt ook het zelfde hou het veilig en blijf gezond !
@Kaatje123 het is inderdaad nu een beetje jammer dat de activering niet gelukt is en een beetje onaanvaardbaar dat je niet bereikbaar bent. Nu kan de activering niet enkel de fout zijn bij Orange maar kan ook aan je vorige provider liggen. Heb je al eens contact genomen via messenger met Orange want daar kan je je vraag stellen. Zij sturen dat naar de juiste dienst en als er een antwoord komt zullen ze u terug sturen. Zolang u niet reageert via de klantendienst of via messenger weten ze van niks en zal de activering ook niet door lopen als er ergens iets is blijven hangen.
heb al meerdere berichten gestuurd op op messenger geen antwoord
@Kaatje123 dan komt er vanzelf een antwoord op je vraag. Bij het webcare team moeten ze je vraag ook doorsturen naar de juiste dienst om dat te laten nazien. Die zullen dan ook bekijken waar het probleem zich voordoet. Het is nu ook weekend dus normaal gezien werken ze dan ook niet en zal het in de loop van de komende week zijn. Je kan natuurlijk altijd een reminder sturen hoe de stand van zaken is op dit moment. Zelf heb ik ook een bericht gedaan naar het webcare team voor een niet dringend probleem en ze zijn het aan het bekijken. Dus ze zijn er echt wel mee bezig. Vergeet ook niet dat door de sluiting van de shops nu alle vragen bij hun terecht komen en bij de klantendienst telefonisch. Dat maakt dat het voor hun nu heel drukke tijden zijn maar dit is voor elke provider zo dus niet enkel Orange maar ook Telenet en Proximus en dat maakt een enorme drukte met vragen.
Dat is inderdaad goed geschreven.
Als het nu nog gelezen en gewaardeerd word
dan zijn we op de goede weg. 👍