Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-07-23 23h56
Antwoorden: 10 antwoorden
Al 3 jaar klant , ik ben nu Ruby wat gaat de tijd toch snel . Spijtig dat ik mijn film ticket niet mag weggeven . Of geen andere prijs gekregen heb . Maar ja wie het kleine niet eert is grote niet Weert zeggen ze . Jeetje ben nog altijd blij en tevreden.
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Wat mooi❤️😉🍀
Ik kan helaas mijn bioscoop tickets ook niet gebruiken noch weggeven maar het is het idee dat er achter schuilt hèh?!
🌞👊💫
@Helen1 @SVB heb al veel film ticketverkoop gekregen . Natuurlijk zoals ik al zei is elk geschenk wel leuk ( wie het kleine niet eert enz…) maar zo eens leuk zijn om iets nuttig te kunnen te gebruiken . Heb ik in de enquête ook vermeld .
Blijf zeker bij Orange ,zie het nut er niet van in om ergens anders te gaan .
Ben een tevreden klant 🤩
fijne dag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Heb ook in de enqête vermeld dat met epilepsy en andere beperkingen, de meeste dingen helaas onbruikbaar zijn dus hoop ik dat ze mss 1 groot waardevolle cadeau geven dan die kleine film tickets e.d.
Maar het was maar een idee🤞🙏💌🍀🌞😉
@Helen1 Heb al de reacties gelezen , ze zullen er wel iets meedoen geloof mij vrij want anders zouden ze geen enquête houden . Wel natuurlijk in de mate van het mogelijke . Heb al veel positieve reacties gehoord van geschenken . Hoe langer we er bij zijn bij Orange hoe mooier het geschenk 💝. We mogen blij zijn want bij andere providers is geen vette . Of helemaal niets .
groetjes tinneke2 wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 dat is waar!💜