annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Trouwe klant

Topic gestart op: 27-07-23 23h56

Antwoorden: 10 antwoorden

Tinneke2
Aspirant sjamaan

Trouwe klant

Al 3 jaar klant , ik ben nu Ruby wat gaat de tijd toch snel .  Spijtig dat ik mijn film ticket niet mag weggeven . Of geen andere prijs gekregen heb . Maar ja wie het kleine niet eert is grote niet Weert  zeggen ze . Jeetje  ben nog altijd blij en tevreden. 
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Labels (1)
10 ANTWOORDEN 10
Helen1
Ervaren genezer

@Tinneke2 

Wat mooi❤️😉🍀

Ik kan helaas mijn bioscoop tickets ook niet gebruiken noch weggeven maar het is het idee dat er achter schuilt hèh?!

🌞👊💫

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Helen1 @SVB heb al veel film ticketverkoop gekregen . Natuurlijk zoals ik al zei is elk geschenk wel leuk ( wie het kleine niet eert enz…) maar zo eens leuk zijn om iets nuttig te kunnen te gebruiken . Heb ik in de enquête ook vermeld . 
Blijf zeker bij Orange ,zie het nut er niet van in om ergens anders te gaan . 
Ben een tevreden klant 🤩

fijne dag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Helen1
Ervaren genezer

@Tinneke2 

Heb ook in de enqête vermeld dat met epilepsy en andere beperkingen, de meeste dingen helaas onbruikbaar zijn dus hoop ik dat ze mss 1 groot waardevolle cadeau geven dan die kleine film tickets e.d.

Maar het was maar een idee🤞🙏💌🍀🌞😉

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Helen1 Heb al de reacties gelezen , ze zullen er wel iets meedoen geloof mij vrij want anders zouden ze geen enquête houden . Wel natuurlijk in de mate van het mogelijke . Heb al veel positieve reacties gehoord van geschenken . Hoe langer we er bij zijn bij Orange hoe mooier het geschenk 💝. We mogen blij zijn want bij andere providers is geen vette . Of helemaal niets . 
groetjes tinneke2 wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Helen1
Ervaren genezer

@Tinneke2 dat is waar!💜

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen