annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Uitbreiding badges

Topic gestart op: 13-05-19 22h19

Antwoorden: 10 antwoorden

Cdt24801
Wijze
Wijze

Uitbreiding badges

Hoi @Totem en @CelineR ,

Ik was daarnet nog eens door enkele profielen aan het snuisteren, en daarbij viel mij op dat een heleboel mensen reeds alle badges hebben die er momenteel te verdienen zijn.

Ik heb even een lijstje gemaakt, stand op 13 mei 2019 om 21.50 Hr:

Vetgedrukt het te behalen cijfer, tussen haakjes het aantal Tribers dat deze badge reeds behaald heeft.

  • Gegeven oplossingen: 1 (350) - 2 (111) - 5 (31) - 10 (18)
  • Rooksignaal (aantal gestelde vragen in nieuw threads): 2 (329) - 5 (63) - 10 (84) - 20 (6)
  • Gegeven pluimen: 1 (843) - 5 (190) - 10 (84) - 25 (35)
  • Gegeven antwoorden: 2 (962) - 5 (382) - 10 (169) - 20 (64)
  • Gekregen pluimen: 5 (181) - 25 (31) - 75 (9) - 100 (7)
  • Cheese (persoonlijke avatar): 49

Ik heb Cheese er ook bijgezet omdat dit een badge is waar je zelf iets aan kan doen. De andere badges die verdiend konden worden hebben we geen invloed (meer) op: pioneer, anniversary, halloween ...

Dat is ook een thema dat er meer zou mogen zijn: een badge die te verdienen is op een bepaalde dag of door een bepaalde actie, maar waarvan niet op voorhand geweten is dat die eraan komt. Kwestie van een stimulans te zijn om toch regelmatig even te komen piepen ... Smiley Tong

Aangezien het verdienen van badges deel uitmaakt van het opzet van dit forum met een thema was het misschien goed om de reeksen wat aan te vullen zodat diegenen die al goed gewerkt hebben (om het zo maar eens uit te drukken, ahum) ook nog steeds een uitdaging hebben.

Om het niet te overdrijven kan de tussenafstand wel steeds vergroot worden, zoals bvb bij "Gekregen pluimen" reeds het geval is.

Het behalen van een hogere rang blijft uiteraard ook nog steeds een uitdaging, maar dat is toch anders. Vind ik persoonlijk toch. (Niet in het minst omdat niemand weet wat de vereisten zijn om te promoveren, dat is bij de badges dus wel het geval. Het is iedere keer weer een verrassing Smiley Erg vrolijk).

Waarom post ik dit? Welk omdat ik het thema van dit forum, Tribe, en alles wat eraan vast hangt, erg leuk vind en het maakt deel uit van het geheel. Droge en kille fora zijn er genoeg te vinden op het internet ...

Wat denken jullie hiervan?

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (2)
10 ANTWOORDEN 10
kellydebelder
Veteraan verkenner

Hartelijk dank voor al je tips & tricks met ons te delen!@ 

Ik heb al veel hulp en informatie van jou opgevzngen.

Hierbij even een persoonlijke hartelijk dank !

 

Keep on doing it. 🙂 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@kellydebelder  schreef:

Hartelijk dank voor al je tips & tricks met ons te delen!@ 

Ik heb al veel hulp en informatie van jou opgevzngen.

Hierbij even een persoonlijke hartelijk dank !

 

Keep on doing it. 🙂 


Da's graag gedaan hé. En de bedoeling van dit forum ook hé Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @Cdt24801, Patrick2,

 

Heel mooie bedenkingen die we zeker ter harte zullen nemen.

We zullen je terugkoppeling overleggen met andere Orange-stamleden en hopelijk kunnen we jullie snel overtuigen met nieuwe Tribebadges en uitdagingen.

 

Aarzel zeker niet om rooksignalen te versturen met nieuwe ideeën voor Tribe.

 

 

Wijze woorden vliegen door de hoofdtipi

✌️ Totems Groet ✌️

Josette
Wijze
Wijze

De heren zijn goed bezig! Smiley Tong

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen