Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-01-20 02h58
Antwoorden: 6 antwoorden
Ik ben nu 3 maanden bij Orange en ik ben er heel blij mee . Ik was eerst bij Telenet maar die blijven maar de prijs duurder maken en na een onaangename gesprek met de klantendienst van hun ben ik gaan kijken bij Orange om over te schakelen. Ik geloofde het bijna niet toen ze me de prijzen zeiden . Ik heb nu meer en dan nog goedkoper en heel klantvriendelijk.
Nu heb ik alleen spijt dat ik gewoon niet eerder ben over gegaan .
Denk dat het grote prijsverschil zit in de Mobiele abonnementen. Laat dat nu juist dat zijn dat bij ons bijna niet gebruikt wordt. Met een beetje goede wil heb je bijna overal wifi. Vind het werken met smartphone niks om reden van het kleine scherm. Iedereen wil thuis een tv die niet groot genoeg is en dan werken op zo een klein beeld als een smartphone???????
Bellen met smartphone alleen indien nodig. Sms : we hebben mail. Dat ding is voor ons alleen voor speciale zaken. We hebben twee kolibrie abonnementen. 3 maand aangesloten. 1 gesprek, geen sms, geen data.
Wil daar zelfs vanaf. Denk aan een betaalkaart. Maar eerst eens goed overzien wat en waar.
Goedemorgen Andreas,
hier is er nog zo eentje heel fijn te lezen
dat je dat met ons delen wil.
Dus genieten maar en hun nieuwe reclame is de prijs blijft dit jaar hetzelfde.
Fijne dag nog.