annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Van Telenet naar Orange

Topic gestart op: 24-01-20 02h58

Antwoorden: 6 antwoorden

Andreas3
Gewaardeerd verkenner

Van Telenet naar Orange

Ik ben nu 3 maanden bij Orange en ik ben er heel blij mee . Ik was eerst bij Telenet maar die blijven maar de prijs duurder maken en na een onaangename gesprek met de klantendienst van hun ben ik gaan kijken bij Orange om over te schakelen.  Ik geloofde het bijna niet toen ze me de prijzen zeiden . Ik heb nu meer en dan nog goedkoper en heel klantvriendelijk.

Nu heb ik alleen spijt dat ik gewoon niet eerder ben over gegaan .

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Vizeke
Aspirant verkenner

Daar ben ik helemaal met eens de prijs is goed. 

Je krijgt ook wel wat geschenkjes. 

Oke af en toe  is het niet van te zeggen wow maar je krijgt wel eens iets telenet nooit iets gehad.

Alleen jammer geregelt dat mijn internet lijn traag overkomt en dan is de wifi ook minder

Maar ben tervreden 😀

 

patrick2
Wijze
Wijze

@Andreas3  de prijzen zijn inderdaad heel goed en zeker de helft minder dan bij Telenet. Het is jammer dat ze geen filmaanbod en terug kijk tv hebben anders was ik direct terug klant met tv en internet. Heb nu de gsm bij Orange en ook daar heb ik geen spijt van , niet duur en goed bereik.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Mik01
Leidende verkenner

@patrick2 

Prijzen helft goedkoper, klop niet hoor. Snelheid internet is minder. Meer mogelijkheden met Telenet. Het zijn allemaal kleine dingen.

Met Orange heb ik een licht vermoeden dat het beeld scherper is. Download is zonder limiet. 

Verschil is nog geen 5€/maand. Ben ook nog maar 3 maand overgestapt en de eerste factuur gekregen van een normale maand. Maar die prijs enzo, dat wist ik vooraf voor ik intekende. Het blijft afwegen wat belangrijk is voor wat je wilt.

patrick2
Wijze
Wijze

@Mik01  als ik het verschil uitreken kom ik meer dan 30 euro goedkoper per maand uit. Maar ik heb geen gezin ben wel met 2 thuis dus aan twee abonnementen heb ik genoeg. Dus voor mij gezien maakt het verschil.

Het jammere is dat Orange geen pakketten heeft zoals Telenet dat je meerdere simkaarten kan toevoegen. Ik herhaal het nog eens het moet niet op Telenet gaan lijken maar die pakketten zijn wel voordeliger. Bij Orange betaal je de abonnementen apart dus dat kan het wel duurder maken.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen