Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-07-22 17h36
Antwoorden: 12 antwoorden
We kunnen verbinden met de Wi-Fi maar we hebben geen internet, op alle gsm's, computer en netflix op de tv, maar we kunnen wel nog naar de tv kijken
Ok maar probeer toch je te beperken tot je gemaakte topic. Anders gaat het heel onoverzichtelijk worden voor iedereen en zeker die met hetzelfde probleem zitten en een oplossing zoeken.
Beste is dus eventuele extra info in je gemaakte topic erbij te vermelden.
@Gerbendesmet goedenavond,
dat is niet fijn om te lezen.
Trek alles eens uit de muur en wacht een paar minuten. Schakel ook je apparaten uit!
Steek dan alles op zijn beurt terug in, geef het wel even te tijd om zichzelf
weer op te laden.
Helpt dit niet kijk eens of er géén storingen zijn in jullie buurt!
https://allestoringen.be/storing/orange/
Scroll beetje naar beneden en zoek je buurt op.
Of doe via PF - Messenger een berichtje.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
Ik zie dat we inderdaad in een licht blauwe zone zitten en onze vaste telefoon werkt ook niet en er zijn werken in de buurt. Wat kunnen we daar aan doen?