annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vervelen

Topic gestart op: 15-06-20 15h14

Antwoorden: 41 antwoorden

Bo2003
Ervaren verkenner

Vervelen

Hey hoi

wat doeb jullie allemaal zo deze dagen ? Ik verveel me toch wel een beetje hoor na al die tijd in quarantaine, hopelijk is alles snel gedaan en kan iedereen weer normaal leven!

Labels (1)
41 ANTWOORDEN 41
OTB
Gewaardeerd verkenner

Afhankelijk van je interesses kan je je misschien eens verdiepen in computers en netwerken. 
Altijd leuk om je eigen netwerk te onderhouden en je WiFi te optimaliseren. 
Sinds vorige week ben ik begonnen aan een online cursus om me te verdiepen in HTML en CSS. 
Dat zijn codes waar websites uit bestaan. Altijd leuk om te weten hoe iets echt werkt. 

Bo2003
Ervaren verkenner

@OTB Klinkt wel nog tof allemaal maar ook wel moeilijk haha, leuk dat je iets hebt gevonden om je met bezig te houden

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Leuk om te weten @OTB  dat je je daar in wil verdiepen. Misschien kan je ons dan ook bij staan met vele dingen hier en of vragen..... Maar je bent ook niet hier heb ik gemerkt dus welkom op de Tribe. Je kan hier op de Tribe terecht voor aller handen vragen en of ideeën of tips & tricks. Aarzel niet om al eens een kijkje te nemen in de categorieën en de zoekbalk te gebruiken naar een specifieke vraag of tip of idee. Hier ook nog wat extra informatie omtrent de Tribe

https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Een-klein-woordje-naar-de-nieuwkomers/td-p/62031

https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Alle-informatie-rond-de-badges/td-p/62413

Wel goed van je dat je dat soort dingen wil leren want het zijn niet de simpelste dingen hoor. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

Dan zal je wel blij dat je nu misschien ook wel thuis bent @TomB 

Persoonlijk vind ik het altijd wel gezellig in de shop dan zie je nog eens iemand 😁

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


TomB
Orange-werknemer

@patrick2 

Het doet wel deugd om een aantal vaste klanten nog eens terug te zien inderdaad na heel deze lockdown periode. 
Voor mij persoonlijk de zomer volledig doorknallen om vervolgens in september even op verlof te gaan (als er geen 2de golf komt) en nadien volledig uitgerust te zijn voor een enorm druk eindejaar. Ik heb er alvast goesting in. 😊

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

 

Leden met de meeste pluimen