Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-06-20 15h14
Antwoorden: 41 antwoorden
Hey hoi
wat doeb jullie allemaal zo deze dagen ? Ik verveel me toch wel een beetje hoor na al die tijd in quarantaine, hopelijk is alles snel gedaan en kan iedereen weer normaal leven!
Bedankt @Anonymous en sneu te lezen dat er een complicatie was. Blij dat je ervan af bent natuurlijk en eerlijk gezegd hoop ik er niet op want ben al zolang thuis. Maar het motto geldt rustig aan doen dus dat doe ik dan ook maar.
Het rustig aan doen na zo'n operatie is de enigste optie.
@patrick2 Ik mag wel al als jobstudente werken en ben nu nog op zoek naar werk maar nog niet echt iets gevonden.
oei, spoedig herstel, gelukkig heb je vorige maand een beetje kunnen werken zodat je je niet zo vaak kon vervelen.
Bedankt @Bo2003 het herstel loppt goed tot vandaag de dag. Ben nog tot het einde van deze maand thuis en dan terug naar het ziekenhuis voor controle.
Het voordeel is dat ik hier wel bijna continu online ben dus ik kan al veel opvolgen en hopelijk helpen.
En wat voor werk wil je dan doen of wat zoek je ?