annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Visual voicemail

Topic gestart op: 11-07-20 15h14

Antwoorden: 11 antwoorden

Aziza
Gewaardeerd verkenner

Visual voicemail

OPGELOST

Hallo allemaal, 

 

Ik vroeg me af of visual voicemail ook werkt met WiFi? Of is het enkel met mobiele data. 

alvast bedankt!

 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Aziza
Gewaardeerd verkenner

Daar staat nog steeds bel voicemail, ik ga m’n voicemail opnieuw configureren misschien dat het daar aan ligt. 

bedankt voor jullie hulp!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
patrick2
Wijze
Wijze

@Aziza  wat bedoel je precies ? Bedoel je VoWifi ? Dan werkt dat perfect. Visual voicemail geeft een boodschap om je gsm toestel en dat is gewoon via een boodschap. Voicemail werkt gewoon via de mast en heeft niks met data te maken.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Aziza
Gewaardeerd verkenner

Ik heb het zojuist geactiveerd en las toen dat het werkt met mobiel internet. Vroeg me dus af of dat een vereiste was.. Voor als je buiten de EU bent bijv. 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Aziza 

Eigenlijk is dat wel een heel goede vraag. Ik heb daar nooit bij stilgestaan. Indien er vermeld staat dat de visual voicemail functie mobiel internet nodig heeft om te functioneren, dan ga je inderdaad ofwel 4G ofwel WiFi actief moeten hebben. Of er kosten voor aangerekend worden weet ik eigenlijk niet.

Die vraag kunnen we eens doorspelen aan @Totem om meer zekerheid te hebben hieromtrent.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Aziza
Gewaardeerd verkenner

Ik krijg trouwens nog steeds mijn voicemail berichten op de ‘oude’ manier binnen ondanks dat visual voicemail geactiveerd is. Ik moet dus nog gewoon mijn voicemail bellen en  beluisteren. Is er nog een andere stap die ik moet ondernemen of duurt het even voordat het werkt? 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen