Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-07-20 15h14
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo allemaal,
Ik vroeg me af of visual voicemail ook werkt met WiFi? Of is het enkel met mobiele data.
alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Daar staat nog steeds bel voicemail, ik ga m’n voicemail opnieuw configureren misschien dat het daar aan ligt.
bedankt voor jullie hulp!
@Aziza het is ook belangrijk dat je toestel dat kan ondersteunen. Het is ook een vereiste een toestel te hebben die dit kan ondersteunen maar ook de juiste software. Dus wat voor toestel heb je ?
Ik heb een iPhone 11 Pro, dus het wordt sowieso ondersteund.
Ik heb het geactiveerd via de orange app.. Komt het misschien omdat ik zelf nog geen persoonlijke voicemail heb ingesproken? Ik heb nog het automatische antwoord apparaat zeg maar.. (te veel anxiety om zelf iets in te spreken haha)
@Aziza bij een Iphone dien je te gaan naar Telefoon tekentje op je begin scherm zoals je een nummer zou gaan draaien of naar je contacten lijst gaat. Helemaal rechts staat een soort tape dat heet voicemail daar dien je op te klikken voor visual voicemail op Iphone.
Daar staat nog steeds bel voicemail, ik ga m’n voicemail opnieuw configureren misschien dat het daar aan ligt.
bedankt voor jullie hulp!
Bedankt voor jullie hulp het is gelukt 👍🏻